Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jarba

14. 4. 2011 15:32
Odpověď

Děkuji všem za reakce. Tématická alba vynechám, stejně jako výběry. Proto tu nebudou desky jako Vánoce ve zlaté Praze, Koncert pro tebe nebo Lidovky mého srdce a některé další. Chtěl bych zachovat únosný rozměr už tak několikadílného článku, rozhodl jsem se pro tuto variantu. Srdečně zdraví Jarba, autor

P.S.: Kvůli vám je opravdu z LP Hlas můj nech tu znít (č. 5). Na singlu zřejmě vyšla taky, v trochu odlišné verzi, na Kompletu č. 8 jsou obě.

0 0
možnosti

dixi7

14. 4. 2011 17:50
Re: Odpověď

Na singlu bude asi původní verze. Pokud tomu tak je, líbila se mi více. Ty přezpívané a "vylepšené", ať už jde o jakéhokoliv zpěváka, to už není ono. Nevíte, jestli se dá komplet č. 8 ještě někde sehnat?

0 0
možnosti

dixi7

14. 4. 2011 12:27
Prosím,

nevíte, na jakém albu vyšla píseň "Kvůli Vám" ? Patří někam do 60tých let, ale ani na youtube jsem ji nenašla, i když jsou tam téměř všechny z uvedených ve vašem článku. 

0 0
možnosti

Faustino

14. 4. 2011 12:38
Re: Prosím,

Vyšla na singlu v roce 1967, na druhé straně Hlas můj nech tu znít.

0 0
možnosti

Faustino

14. 4. 2011 12:15
A co

Vánoce ve zlaté Praze, 1973?

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS