Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Zajímavý článek R^

KG není zrovna moje krevní skupina, ale uznávám ho jako profíka a jako výjimečnou osobnost ve svém oboru. Takových by si měl každý národ vážit. Není jich moc.

1 0
možnosti
Foto

Díky za Váš článek. Moc hezky se četl a nabídl moc věcí k přemýšlení. Ještě jednou díky a karma R^

1 0
možnosti

Už jsem to snad ani, vzhledem k množství blogů na toto téma, nechtěla číst. Ale nakonec mě to, jak jste to napsal, vtáhlo. Velmi pravdivé.

Jen snad...tu Babičku bych nezatracovala. Ona je úplně přesně pro německou mentalitu. A jak víte, Karel Gott rád dělal lidem radost.

Nakonec...proti gustu žádný dišputát, se říká. Moje parketa to také není.

A tu diskografii jste prošel dokonale. Snad jen...bylo by asi nemožné, aby se za tak dlouhou kariéru vše povedlo. A taky - každému se líbí něco jiného.

Co se jeho soukromého života, tedy jeho různých postojů týká, byla to jen jeho věc. Tak, jako to má každý z nás. Na jeho koncerty jsem nechodila, ale občas si ho ráda poslechla, a poslechnu i nadále. Provázel mě téměř celý život, a už to tak zůstane.

A určitě si ho budu vážit dál tak, jako za jeho života.

Vám díky za tento blog.

1 0
možnosti
Foto

V tom s Vámi bez výhrad souhlasím, že za tak dlouhou kariéru se vše povést nemůže. Jsem samozřejmě rád, pokud jste v článku objevila něco, co Vás vtáhlo. Díky za Vaši odpověď.

0 0
možnosti
Foto

Moc děkuji za pěkný článek, je napsaný tak jak jsem Karla Gotta vnímala i já :-)

0 0
možnosti
Foto

Ahoj Táňo, já děkuji za přečtení.

0 0
možnosti
Foto

Ajta, to jste napsal moc dobře. R^

Celé je to pěkné, včetně toho závěru, což je podstata mého problému.

0 0
možnosti
VB

Karel Gott na konci 60. let po konzultacích se znalci z oblasti všech hudebních žánrů věděl, že je na rozcestí: ti největší fajnšmekři mu doporučovali, aby dělal převážně "velké písně", např. "hity" světových operních hvězd, ale svým gottovským civilním projevem, měl by - nebýt totality - otevřené dveře do nejslavnějších světových koncertních síní. Ale Gott věděl, že před režimem ho budou jakž takž chránit spíše masy fanoušků, než jen menšina "hudebních intelektuálů". A taky ty obyčejné lidičky měl rád, pamatoval si je z dob mládí, že dělají např. náročnou profesi a pomáhají jim snadno zapamatovatelné, jednodušší písničky. Byl tak dobrý, že i ty hitíčky, které se ne každému líbily (já bych mu třeba rozmlouvala včelku Máju nebo Kakaovou), nazpíval pěkně a věděl, že části posluchačů tím přinese radost. V jeho repertoáru se ale skrývá spousta jakoby nenápadnějších malých písniček, ale v jeho podání a jeho muzikantů to jsou ve skutečnosti mistrovské písničky, i když byly míněny jen pro všední den, nikoli pro velké koncertní síně mezinárodního renomé, ostatně na youtube zájem posluchačů a diváků neutuchá, bez rozlišování kvality či "kvality", lidem prostě přirostl k srdci, i kdyby se odvážil nazpívat Skákal pes přes oves, ostatně v rámci humorné scénky by se i s tímhle určitě dobře vypořádal.

2 0
možnosti
Foto

Skutečně nevím, jestli v tom byl až takový kalkul, také se dá říct, že každý se nějak vyvíjí a po konci 60. let na tomtéž setrvat nešlo. Neberte to jako polemiku, jen jako další možný pohled na věc. Vidíte, Mája mi nějak nevadí, a Kakaová patří (bohužel) ještě k tomu lepšímu z jinak nevýrazného alba. Ty drobné nenápadné věci jsem se snažil alespoň některé zmínit, ale nečekejte plný výčet - bylo to jen namátkou. S tím závěrem se dá souhlasit. Každopádně i Vám děkuji za přečtení i obsáhlou reakci.

1 0
možnosti
Foto

Moc pěkně napsáno. R^

Jen nevím, proč se Vám nelíbí babička. Pustím si ji a zamyslím se nad tím.

1 0
možnosti
Foto

Každopádně díky za přečtení i za reakci.

0 0
možnosti
  • Počet článků 308
  • Celková karma 14,26
  • Průměrná čtenost 1322x
Zdravotní sestra.

Po několika zkušenostech si dovoluji upozornit, že veškeré materiály zde publikované podléhají autorskému zákonu. Užití článků nebo jejich částí tudíž není bez výslovného souhlasu autora možné.