Diskuse

Moje NE 2013

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Článek parádní. R^:-) Dávám mám karmu a doufám, že si to uvědomí více lidí. Ale víte co? Zas taková idealistka nejsem... :-/

1 0
možnosti
JR

Jo a ta podivná minulost není jen výsadou pana Babiše. Pyšní se jí více lidí v parlamentu. Třeba i jeden šéf jedné (kdysi jediné) strany, Falmer mu tuším soukmenovci říkávali :-P

1 1
možnosti
JR

No tak třeba já teď vídám na každém rohu zejména tvář Václava Klause, který přitom nekandiduje. A lidé z "HLAVU VZHŮRU" dnes místo koblik rozdávali obložené housky :-)

2 0
možnosti
VA

Jen by mě zajímalo kdy ty ksichty zmizí8-o, obávám se že budou na plakátech strašit dokud je neohlodá zub času nebo je nepřelepí nějakou stupidní reklamou ;-D;-D;-D

2 0
možnosti
PK

Každý hlas který dostane někdo jiný než sockomanči je dobrý.Ale jinak souhlas.

1 1
možnosti
VA

KarmaR^, nelze než souhlasit !!!!!! I já mám plné zuby pohledu na jednu a tutéž tvář, které navíc nevěřím ani nos mezi očima! Jen mě děsí kolik lidí je schopno naletět na masivní kampaň nebo se nechat uplatit koblihou !!!!!!

2 4
možnosti
ČP

Já mu hlas dám, máte mne za blbce? Obdivuji každého, kdo dá hlas těm zabarikádovaným, zprofanovaným korupčníkům, kteří naši zemi za poslední roky dovedli do totálních srajd.

2 0
možnosti
  • Počet článků 308
  • Celková karma 14,18
  • Průměrná čtenost 1322x
Zdravotní sestra.

Po několika zkušenostech si dovoluji upozornit, že veškeré materiály zde publikované podléhají autorskému zákonu. Užití článků nebo jejich částí tudíž není bez výslovného souhlasu autora možné.