Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZNVB

Zůstaň nad věcí, baby

3. 7. 2011 15:51
jedinečný hlas, jedinečný zpěvák

R^

a to s tím koncem swingu v Čechách máte docela pravdu-Chladil +1984, Vlach +1986, pak se na to po revoluci vybod i Karel Hála, Arnošt Pátek umřel, Zahradník se udřel a Hybš nemá kšefty

0 0
možnosti
ZNVB

Zůstaň nad věcí, baby

3. 7. 2011 15:54
Re: jedinečný hlas, jedinečný zpěvák

popletl jsem Arnošta Pátka s Arnoštem Kafkou, JUDr, Doktor Swing R^

0 0
možnosti
X

xychteen

30. 6. 2011 20:14
Nu, "pokusy o dobové rocknrolové hity"...

...na jedné straně vzbuzují váš úsměv a na druhé straně (a o pár odstavců dříve) chválíte "Je nás jedenáct", což je - ale no kdo by to byl čekal - taky "dobový rock'n'rollový hit" (Hello Mary Lou - R. Nelson), který mimo jiné ojížděli Ceploši, Kredence nebo Kvíni...

:-)

Já bych ještě připomněl "Kapelu ze samých pozounů" (ve vašem textu jsem ji neviděl, ale to je možná tím, že mám upatlaný brejle :-)), což je krásný doklad toho, že se u nás točily super klipy v době, kdy ostatní svět ještě netušil wocogouz.

:

Jinak pochopitelně děkuji za pěkný článek, taky jsem měl MCh "rád ve voblibě"... Přeji pěkný večer.

0 0
možnosti
JB

Jarba

30. 6. 2011 21:08
Re: Nu, "pokusy o dobové rocknrolové hity"...

Né, nemáte upatlaný brejle, rozhodně ne více než já:-) - "Pozouny" tam zmíněné nejsou. Písniček je tam vůbec zmíněno nějakých ... dvacet? Nevím, nepočítal jsem to, a snad mi prominete, když tak neučiním ani teď.  A chybí tam i některé moje vysloveně oblíbené. Účelem bylo jen připomenout jednoho českého zpěváka. Díky za přání pěkného večera, které opětuji, pak za přečtení i za Vaši reakci.

0 0
možnosti
AN

TondaN

30. 6. 2011 17:58
asi jako

menšík:-) borec!!

0 0
možnosti
M

mevak

30. 6. 2011 16:43
Chladil se uštval.

Pamětníci tvrdí, že spal jen několik málo hodin denně, jinak byl stále v pohybu, v akci, stále něco organizoval a sháněl. Není divu, že pak měl v poměrně mladém věku srdce na hadry. Aniž by to věděl, přežil několik infarktů. Poslední ho zahubil.

0 0
možnosti
ZNVB

Zůstaň nad věcí, baby

3. 7. 2011 15:53
Re: Chladil se uštval.

Chladil byl ve výborné fyzické kondici, peroto taky ten silný hlas...ale taky byl až moc wokoholik a to , že přežil několik malých inkfartů jen svědčí o jeho fyzické síle...bolí mě na hrudi, nemůžu dýchat..co to asi je? Nejspíš si dal panáka a nejak to přebil. A ten poslední ho zastihl v autě při cestě z koncertu.

0 0
možnosti
PZ

PeTaX

30. 6. 2011 13:23
Málo se ví,

že původním povoláním byl Milan Chladil krejčím.

0 0
možnosti
  • Počet článků 308
  • Celková karma 14,26
  • Průměrná čtenost 1322x
Zdravotní sestra.

Po několika zkušenostech si dovoluji upozornit, že veškeré materiály zde publikované podléhají autorskému zákonu. Užití článků nebo jejich částí tudíž není bez výslovného souhlasu autora možné.